
به گزارش راهبرد معاصر؛ پیش از ظهر امروز - چهارشنبه ۲۶ آذرماه - طی مراسمی با حضور سعید مظفریزاده، مدیرعامل، فرزین قنبری قوشچی و احمد انیسه به عنوان اعضای هیاتمدیره و رضا موحدی، مدیرکل ایرانسل، قرارداد همکاری راهبردی میان ایرانسل و تراکتور به امضای طرفین رسید.همچنین در این مراسم از پیراهنهای یک و دو تراکتور برای لیگ نخبگان آسیا با اسپانسر ایرانسل رونمایی شد.مظفریزاده در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: همکاری میان باشگاه تراکتور و ایرانسل راهبردی خواهد بود تا از خدمات این شرکت برای پیشبرد اهداف و برنامههای باشگاه استفاده کنیم. امیدوارم این همکاری، شروعی برای اقدامات و همکاریهای آینده باشد.وی افزود: پیش از این، طبق سیاستها، اسپانسرهای باشگاه از میان شرکتهای زیرمجموعه گروه دریک بودند. اکنون نیز تیم در لیگ برتر و جام حذفی با همان اسپانسرهای آتا و رخش خودرو بازی خواهد کرد و صرفاً در ادامه مسابقات لیگ نخبگان از اسپانسر ایرانسل بهره میبریم.مدیرعامل باشگاه تراکتور تأکید کرد: پیشنهادهای همکاری از سوی شرکتهای مختلف مطرح شده بود، اما شرکت ایرانسل به جهت در اختیار داشتن امکانات، زیرساختها، نام بزرگ و برنامههای متنوع برای باشگاه، مورد موافقت قرار گرفت.رضا موحدی، مدیرکل برند ایرانسل نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه تراکتور تنها نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا است و نتیجه گرفتن این تیم برای برند فوتبال ایران ارزشمند است، جلساتی در این راستا برگزار شد و این افتخار نصیب ایرانسل شد که در مسیر قهرمانی آسیا کنار تراکتور باشد و سرآغاز همکاریهای آینده شود.
وی ادامه داد: در نظر داریم سیمکارت ویژه هواداران تراکتور با خدمات اختصاصی به فروش برسانیم و توانایی فنی و دیجیتال ایرانسل برای توسعه همکاری با باشگاه تراکتور اختصاص یافته است. برنامههای کلان و راهبردی متعددی نیز در نظر گرفتهایم.گفتنی است، در چارچوب این همکاری، محصولات و خدمات دیجیتال ویژه ایرانسل، از جمله آهنگ پیشواز، سیمکارتهای اختصاصی ۰۹۰۰ و اپلیکیشن باشگاه هواداری، با تکیه بر ظرفیتهای فناورانه و دیجیتال اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در اختیار علاقهمندان به باشگاه تراکتور قرار میگیرد./فارس